Atestat informatică C++/C# - Metoda Greedy

Metoda Greedy


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 30 noiembrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Lucrarea de fata are ca tema Metoda Greedy. In aceasta aplicatie sunt prezentate generalitati despre Metoda Greedy, pseudocodul cat si probleme renumite: problema monedelor si problema rucsacului. Documentatia este realizata in Microsoft Word si contine 24 de pagini.

Algoritmii Greedy sunt caracterizati de metoda lor de functionare: la fiecare pas se alege cel mai bun candidat posibil, dupa evaluarea tuturor acestora. Metoda determina intotdeauna o singura solutie, asigurand un optim local, dar nu intotdeauna si global. Tehnica Greedy este una de optimizare, ruland mai rapid decat un Backtraking, dar nefiind intotdeauna cea mai buna.

Metoda Greedy are multe avantaje, poate fi aplicata multor probleme: determinarea celor mai scurte drumuri in grafuri (Dijkstra), determinarea arborelui minimal de acoperire (Prim, Kruskal), codificare arborilor Huffmann, planificarea activitatilor, problema spectacolelor si problema fractionara a rucsacului.

Structural, atestatul este constituit din mai multe fisiere. In interfata meniului sunt prezentate optiunile: despre, pseudocod, descriere, problema monedelor, problema rucsacului, iesire.

  1. despre – in acest item din meniu sunt prezentate date despre autor
  2. pseudocod – prezentare succinta a pesudocodului in cazul metodei Greedy
  3. descriere – descrierea metodei
  4. problema monedelor – prezentarea problemei monedelor
  5. problema rucsacului – prezentarea problemei rucsacului
  6. iesire – iesire directa din program