Instagram


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

Descrierea proiectului

Proiectul este reprezentat de 6 pagini web realizate în html și este însoțit de documentația Word de 29 de pagini. În acest atestat la informatică sunt prezentate informații despre celebra rețea de socializare: date despre fondatori, începuturile companiei, finanțări, achiziția Facebook, algoritmii din spatele Instagram, hastag-uri, caracteristici ale platformei, critici, popularitate, curiozități, galerie foto și cele mai urmărite pagini.

Instagram este un serviciu online de photo-sharing, video-sharing și rețea socială care oferă utilizatorilor posibilitatea să încarce poze și videoclipuri, să le aplice filtre digitale și să le distribuie pe o varietate de rețele sociale, cum ar fi Facebook, Twitter, Tumblr și Flickr.

Instagram este o platformă socială vizuală. Principalul element definitoriu pentru Instagram este faptul că rețeaua este axată pe conținut foto-video. Spre deosebire de alte rețele, conținutul foto-video poate fi însoțit de text, dar nu este obligatoriu. Acest lucru este foarte important deoarece cei mai mulți oameni își amintesc ce au văzut mai mult decât ce au citit sau auzit. Conținutul foto-video este mult mai relevant decât conținutul text atunci când vine vorba de interacțiune și implicare. Acești factori contribuie decisiv în popularitatea Instagram.

Topul primelor 5 țări în privința numărului de utilizatori de Instagram este format din: SUA, Rusia, Turcia, Brazilia, Marea Britanie. Numele Instagram vine de la un amestec între „instant camera” și „telegram”. Doar în anul precedent erau peste 45 miliarde de fotografii postate pe Instagram. În medie, în fiecare zi se postează pe Instagram 80 milioane de fotografii, fiind acordate 3,5 miliarde de like-uri. În fiecare zi, se încarcă o sută de milioane de Insta Stories. 80% dintre conturile de Instagram sunt personale. În medie, un utilizator are 648 de urmăritori și urmărește 359 de conturi.