Atestat informatică Oracle - Cabinet pediatrie
Cabinet pediatrie








Preț vechi: 150 RON
Preț nou: 80 RON
(Reducere de preț valabilă până pe 10 decembrie 2023)
Descrierea proiectului
Atestatul are ca tema gestiunea unui cabinet pediatric. Acest proiect realizat in Oracle are 30 de pagini realizate in Word si 19 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (6 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle APEX corespunzatoare bazei de date. Cerintele proiectului sunt urmatoarele:
Tema acestui proiect o reprezintă gestiunea unei baze de date pentru un cabinet de pediatrie. Am ales această temă deoarece este o instituție dedicată menținerii sănătății care oferă atât îngrijire pe o perioadă scurtă de timp cât și pentru o perioadă medie și chiar lungă de timp.Oferă îngrijire pentru combaterea diverselor răni sau boli de care suferă pacienții. Această baza de date ajută cabinetul pediatric la evidenţa retetelor eliberate, a pacientilor cat si a medicamentelor recomandate.
O fișa separată despre consultatie va ține evidența investigațiilor făcute pacientului pe toată perioada consultatiei, rezultatele acestor investigații,tratamentul aplicat pacientului și rezultatele obținute in urma tratamentelor efectuate.
Un pacient este repartizat medicului care coordoneaza toate investigațiile și tratamentele aplicate pacientului,însă acesta poate solicita și altor colegi să examineze pacientul său.
În plus, sunt păstrate informaţii despre toate internarile pe care le-a avut fiecare pacient în parte, si toate tratamentele care i-au fost aplicate cu succes pe parcursul timpului,la cabinetul nostru.
În baza de date mai apar şi medicamentele care trebuiesc administrate pacientului si reteta eliberata de medicul care se ocupa de pacientul respectiv.