Atestat informatică Oracle - Clinica privata

Clinica privata


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 01 februarie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema evidenta unei clinici private. Acest proiect realizat in Oracle are 37 de pagini realizate in Word si 17 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (12 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle APEX corespunzatoare bazei de date. Scenariul proiectului este urmatorul:

Managerul clinicii doreşte să reţină într-o bază de date informaţiile referitoare la clinică: serviciile oferite, evidenţa personalului şi a pacienţilor. Această bază de date trebuie să fie optimizată astfel încât să corespundă cerinţelor. De asemenea, trebuie să fie flexibilă să permită dezvoltarea sau extinderea activităţilor centrului.

Clinica “Health Center” oferă consultaţii medicale, servicii de recuperare medicală (fizioterapie şi gimnastică de recuperare) şi posibilitatea efectuării de analize medicale. În acest scop dispune de mai multe cabinete şi laboratoare specializate. În fiecare cabinet funcţionează unul sau doi doctori pe baza unui anumit orar. Unitatea medicală nu furnizează servicii chirurgicale şi nici nu are posibilitatea de a spitaliza pacienţi. La fiecare consultaţie, medicul înregistrează datele pacientului.

Clinica, pe lângă medici şi asistenţi mai are şi alţi angajaţi: cei care se ocupă de partea financiară şi de relaţiile cu clienţii, persoane care se ocupă de curăţenie s.a. Fiecare client achită contravaloarea serviciilor oferite prin una sau mai multe facturi.

Reprezentarea necesităţilor clinicii trebuie realizată astfel încât să fie un model cât mai apropiat de modul în care se desfăşoară activităţile ei. Datele trebuie stocate astfel încât să fie permisă o căutare cât mai eficientă. Design-ul bazei trebuie să fie flexibil astfel încât să poată fi adăugate noi programări, să apară noi cabinete, să fie realizată o evidenţă a angajaţilor.

În viitor se poate avea în vedere crearea unei pagini web care să conţină informaţiile referitoare la clinică, potenţialii clienţi putând avea acces la datelele legate de serviciile furnizate şi personalul medical, dar nu şi la datele pacienţilor.