Atestat informatică Oracle - Dealer GSM

Dealer GSM


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 30 noiembrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Proiectul tine evidenta unui dealer GSM prin luarea in evidenta a angajatilor, a produselor comercializate, a serviciilor, a facturilor etc. Este util oricarui administrator deoarece interfata lui prietenoasa cu utilizatorul face din acesta aplicatie o unealta ideala de gestiune. Atestatul a fost realizat in Oracle Application Express si vine insotit de explicatii, imagini din interfata grafica si cod sql aferent tabelelor, toate adunate intr-un document Word (27 de pagini), in asa numita documentatie. Proiectul contine si o prezentare PowerPoint (18 de slide-uri) si un fisier sql pentru importarea tabelelor (11 entitati) si aplicatia Oracle propriu zisa. Scenariul proiectului este urmatorul:

Acest domeniu (telecomunicatiile) a evoulat simtitor in ultimul deceniu, in prezent tot mai multe persoane folosesc internetul pe telefon in fiecare zi, citesc mail-uri, presa, sau conduc diverse afaceri de la distanta, prin telefonferinte/videoconferinte.

Evolutia semnificativa a telecomunicatiilor si curiozitatea despre modul de functionare a unui magazin GSM reprezinta o motivatie buna pentru a alege aceasta tema pentru proiectul de atestat la informatica.

Trebuie sa proiectati o baza de date a unui magazin de telefoane mobile GSM. Baza de date trebuie sa contina informatii despre firma – codul unic de identificare de la Registrul Comertului , nume, adresa , produsele comercializate si angajatii firmei.

Dealerul Gsm vinde telefonie mobila, accesorii, multimedia, multifunctionale, cartele electronice de toate tipurile, cartele cu numar, huse pentru toate tipurile de telefonie.

De asemenea, se doreste sa se tina o evidenta clara a angajatilor firmei (cu ajutorul contractelor de munca , a datelor personale – nume,adresa,telefon si a departamentului in care lucreaza) . Clientii nostri pot fi atat persoane fizice,cat si firme. Firma poate colabora cu importatori si/sau distribuitori ( pot exista mai multe firme care furnizeaza acelasi produs ), in acest caz informatiile despre acele firme trebuie trebuie inregistrate in baza de date.

Firma trebuie sa aiba si o evidenta clara a veniturilor si cheltuielilor , obtinuta cu ajutorul facturilor. Informatii despre toate produsele (telefoane, ecrane, huse, incarcatoare, fete de telefon, cartele, etc) trebuiesc retinute in baza de date.