Atestat informatică Oracle - Depozit produse cosmetice

Depozit produse cosmetice


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 10 octombrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Acest proiect are in vedere evidenta unui depozit de produse cosmetice. Atestatul contine documentatia realizata in Word (24 de pagini), prezentarea PowerPoint (22 de slide-uri), codul sql corespunzator bazei de date (8 entitati) si aplicatia Oracle Apex. Enuntul proiectului este urmatorul:

Sunt directorul unui depozit de produse cosmetice, companie ce se ocupa cu distribuirea produselor in magazinele din întreaga tara. Depozitele deținute sunt in număr de trei: cu sediul la Satu Mare, Arad si București, iar fiecare dintre acestea are cate un ID si nume.

Compania noastră tratează magazinele, care ne aleg in distribuirea produselor, ca pe niște clienți. In acest sens urmărim: id-ul, numele, adresa acestora si numărul de telefon. In acest moment deoarece afacerea noastră este in expansiune exista 10 magazine pe care le aprovizionam.

Intrucat depozitele se afla doar pe teritoriul României comunicarea cu aceștia se realizează relativ ușor : fiecare comanda este trimisa de la regiunea cea mai apropiata de locul comenzii pentru o mai buna colaborare cu clienții noștri pentru a-I satisface pe deplin. Mulțumirea clienților este targetul nostru principal. La comanda se urmărește numele si prenumele, produsele comandate, data inițierii comenzii iar comenzile se pot face atât prin e_mail cat si prin intermediul telefonului.

Încercam ca lucrul pe care îl facem sa fie de maxima calitate, astfel ca in momentul depunerii comenzii clientul nostru sa poate fii sigur de termenul in care comanda lui va ajunge la destinație si daca produsul comandat se găsește pe stoc. Fiecare depozit este structurat pe mai multe departamente. Departamentul de comenzi se ocupa de preluarea si prelucrarea comenzilor precum si de transmiterea acestora la departamentul de livrări. Fiecare depozit si departament este coordonat de un sef.

Comanda trebuie sa fie perfecta, fara erori, fiind ideal ca produsele cerute sa se afle pe stoc pentru a nu întâmpina probleme. Tocmai de aceea comanda făcuta pe internet este mai simpla decât cea făcuta prin telefon, deoarece clientul poate verifica pe moment starea in care se afla produsul pe care dorește sa îl comande. Fiecare articol are un ID, cantitate livrata si pret. In fisa de comanda se va regăsi prețul si cantitatea finala, deoarece in cazul in care pe stoc nu se găsesc anumite produse, clientul poate sa aleagă, daca dorește, sa efectueze comanda parțiala. Acesta mai are si o a doua opțiune, de a aștepta momentul in care toate produsele se afla pe stoc, astfel comanda ii va fi reglata integral. La completarea fisei de comanda, clientului I se va solicita id-ul, numele, prenumele, numărul de telefon, adresa, produsele dorite. De aceste acțiuni se ocupa departamentul de contabilitate.

Deoarece dorim ca produsele noastre sa fie tot mai căutate, vom încerca sa realizam diferite reclame, atât prin intermediul televiziunii, cat si prin producerea unor broșuri, care vor fi distribuite persoanelor interesate de a ne promova produsele, beneficiind de anumite bonusuri direct proporționale cu munca depusa. Satisfacerea clienților noștri este foarte importanta pentru noi ,de aceea, in acest sens, am creat special o pagina web pentru a ne prezenta compania, introducând o secțiune destinata comentariilor. Livrarea produselor se face deocamdată prin posta iar de acolo mai departe de reprezentanții de vânzări. Pentru a le oferi clienților in semn de mulțumire pentru fidelitate, in funcție de valoarea comenzii se primește discount la fiecare comanda începând cu cea de a treia astfel ca la fiecare 100 Ron din comanda 5 Ron sunt oferiți cadou!