Atestat informatică Oracle - Evidenta primarie

Evidenta primarie


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 10 octombrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema gestionarea activitatii unei primarii. Acest proiect realizat in Oracle are 25 de pagini realizate in Word si 21 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (6 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle aferenta. Scenariul proiectului este urmatorul:

Primaria este o unitate administrativ teritoriala.Ea contine evidenta bunurilor detinute de catre cetateni.Are un nr de angajati. Pentru fiecare bun detinut de persoanele fizice, se plateste anual o taxa. Pentru fiecare cetatean se memoreaza in baza de date nume, prenume, cnp, adresa si numarul de telefon. El poate avea unul sau mai multe proprietati. O proprietate poate fi: mobiliara, imobiliara sau teren. Pentru fiecare tip de proprietate pastram data cand a fost achitata ultima taxa,numele cetateanului, nr rol si suma.

Despre cea mobiliara cunoastem: nr inmatriculare, marca, capacitate cilindrica; despre cea imobiliara cunoastem: suprafata, an constructie, adresa, iar despre teren trebuie sa stim proprietar, suprafata si zona. Pentru fiecare bun se plateste o taxa care poate fi pentru bugetul local sau autofinantate. Aceasta taxa are un nr rol fiscal si o suma. Ficare primarie isi stabileste propria organigrama. Un departament poate fi: contabilitate, financiar contabilitate, asistenta sociala, administrare domeniu public, juridic, urbanism, amenajarea teritoriului.