Atestat informatică Oracle - Farmacie 2

Farmacie 2


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 15 septembrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema gestiunea unui lant de farmacii. Acest proiect realizat in Oracle are 36 de pagini realizate in Word si 23 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (20 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle APEX corespunzatoare bazei de date. Scenariul proiectului este urmatorul:

Companiile din sectorul medical şi farmaciile au nevoie de soluţii care să pună în valoare dinamismul activităţii sectorului de activitate şi conexiunile la nivel global care se stabilesc aici cu foarte multă uşurinţă între cei care activează în acest sector.

Farmacia eliberează diferite reţete clienţilor săi, de la simple medicamente la cerere, până la antibiotice, reţete gratuite şi reţete compensate. Baza de date construită se adresează atat furnizorilor de medicamente, cât şi potenţialilor clienţi care doresc să obţină informaţii cât mai detaliate despre zilele în care se eliberează reţete gratuite, care este valoarea maximă acceptată a reţetei şi alte informaţii.

Scopul bazei de date este să fie sortate reţetele, să se gestioneze medicamentele din stoc şi să se aibă o legatură a salariaţilor care au eliberat o reţetă. În fiecare tabelă din baza de date se ţine evidenţa acestor detalii, iar prin relaţiile dintre ele se poate uşor depista traseul dorit.

Obiective

  • Sa creeze o bază de date capabilă să înregistreze un flux mare de informaţii şi să gestioneze aceste informaţii în timp util;
  • Sa ţină o evidenţă completă a unei farmacii;
  • Sa minimizeze timpul alocat căutarii unor informaţii despre reţetele eliberate şi alte medicamente prescrise;

Constrangeri

  • Fiecare farmacie are unul sau mai mulţi angajaţi care ocupă posturi specifice. Nu poate să existe un angajat în afara unei farmacii. Între angajaţi există o relaţie de subordonare (un angajat este şeful celorlalţi) figurată in ERD prin intermediul unei relaţii recursive de la entitatea angajat la ea însăşi.
  • Poate exista un singur farmacist, dar pot exista unul sau mai mulţi vânzători. Pe un post poate fi la un moment dat un singur angajat.
  • Departamentul de contabilitate poate avea relaţii cu unul sau mai mulţi sponsori. Aceştia pot oferi susţinere financiară prin materiale promoţionale sau prin servicii (transport, aparatură).
  • Clientul poate sa plătească una sau mai multe facturi.

Politica de dezvoltare

  • Farmacia în discuţie are la baza politicii sale satisfacerea necesităţilor clienţilor săi, oferirea la timp şi în condiţii de preţ competitive de produse de calitate conform cerinţelor reciproc convenite şi în conformitate cu cerinţele legislative.
  • Deviza farmaciei este realizată prin asigurarea de servicii de cea mai bună calitate în domeniile sale de activitate.
  • Pe termen mediu, farmacia îsi propune sa devină unul dintre jucătorii importanţi ai pieţei de medicamente din România prin adoptarea unei politici de dezvoltare orientată către nevoile bolnavilor prin furnizarea de reţete personalizate, de ultima generatie, care să justifice investiţiile iniţiale şi să contribuie la dezvoltarea acesteia.