Atestat informatică Oracle - Firma de amenajari interioare

Firma de amenajari interioare


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 15 septembrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Proiectul tine evidenta unei firme de amenajari interioare prin luarea in evidenta a angajatilor, a serviciilor oferite, a contractelor cu clientii, a materialelor folosite, a furnizorilor, etc. Este util oricarui administrator de companie de acest gen deoarece interfata lui prietenoasa cu utilizatorul face din acesta aplicatie o unealta ideala de gestiune. Atestatul a fost realizat in Oracle Application Express si vine insotit de explicatii, imagini din interfata grafica si cod sql aferent tabelelor, toate adunate intr-un document Word (23 de pagini), in asa numita documentatie. Proiectul contine si o prezentare PowerPoint (21 de slide-uri) si un fisier sql pentru importarea tabelelor (8 entitati) si aplicatia Oracle propriu zisa. Scenariul proiectului este urmatorul:

Patronul unei firme de amenajari interioare doreste ca activitatea acestuia sa fie îmbunatatita. Compania dispune de personal calificat care onoreaza diferite contracte incheiate cu clientii. Clientul trebuie sa comunice anumite date personale pentru a face incheia un contract, numarul de telefon la care poate fi contactat fiind obligatoriu.

Compania ofera diverse tipuri de servicii (amenajari interoare – dormitor, baie, living room, amenajari de fatada, amenajari gradina, etc), încercând sa satisfaca cele mai diverse cerinte. Fiecare serviciu necesita anumite materiale pentru a putea fi onorate de catre angajati. Fiecare serviciu poate fi onorat de unul sau mai multi angajati. Un contract poate contine mai multe servicii. De asemenea, trebuie tinuta o evidenta a materialelor folosite la serviciile oferite, si la furnizarea acestor materiale de la provideri.