Atestat informatică Oracle - Gestiunea unei banci

Gestiunea unei banci


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 10 octombrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema evidenta unei banci. Acest proiect realizat in Oracle are 24 de pagini realizate in Word si 21 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (9 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle aferenta. Scenariul proiectului este urmatorul:

Conducerea unei banci doreste ca activitatea acesteia sa fie mai usor de gestionat cu ajutorul unei baze de date. Se doreste organizarea sediilor bancii, a angajatilor si departamentelor. Fiecare angajat apartine de un anumit departament si lucreaza intr-un anumit sediu. Fiecare departament este condus de un angajat.

Clientii bancii sunt clasificati in persoane fizice si persoane juridice, deoarece pentru fiecare tip de client se pot aplica oferte diferite. Fiecare client poate detine mai multe conturi la banca noastra, sau mai multe credite (ipotecare, de consum, de investitii, etc). Un cont bancar poate avea atasat un card (de credit, de debit), dar acest lucru nu este neaparat obligatoriu (de exemplu in cazul depozitelor la termen). Clientii persoane fizice si juridice apartin de un anumit sediu (si anume sediul la care s-a deschis primul cont bancar). Acest sediu poate fi modificat ulterior (de exemplu daca clientul se muta si doreste sa apartina de un sediu mai apropiat).

Conducerea bancii doreste sa extraga rapoarte periodice legate de balanta conturilor curente si de starea creditelor pentru a notifica clientii in cazul in care sunt intampinate nereguli (rata bancara nu a fost platita, soldul a ajuns pe minus, etc).