Atestat informatică Oracle - Informatizarea activitatii unui spital

Informatizarea activitatii unui spital


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

(Reducere de preț valabilă până pe 15 septembrie 2019)

Banii înapoi pentru clienții nemulțumiți pentru că noi nu îți promitem ci îți garantăm!

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema informatizarea activitatii unui spital. Acest proiect realizat in Oracle are 29 de pagini realizate in Word si 24 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (12 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle APEX corespunzatoare bazei de date. Scenariul proiectului este urmatorul:

Tema acestui proiect o reprezintă gestiunea unei baze de date pentru un spital. Am ales această temă deoarece este o instituție dedicată menținerii sănătății care oferă atât îngrijire pe o perioadă scurtă de timp cât și pentru o perioadă medie și chiar lungă de timp.Oferă îngrijire pentru combaterea diverselor răni sau boli de care suferă pacienții. Această baza de date ajută spitalul la evidenţa medicilor, a pacientilor, a fișelor de internare, cat și a rețetelor eliberate.

Spitalul pentru care trebuie sa tinem evidența este format din mai multe secții, precum : pediatrie, oncologie, dermatologie, neurologie, cardiologie etc. Fiecare secție sunt internați mai mulți pacienți, pe baza recomandarii medicului de familie. In urma acestei recomandari, pacientul este vazut de un medic specialist,la spital, si acesta hotaraste daca pacientul va fi internat, confirma internarea pacientului.

La internare, sunt inregistrate datele personale ale pacientilor (nume,cnp,data nasterii, etc). O fișa separată va ține evidența investigațiilor făcute pacientului pe toată perioada internării,rezultatele acestor investigații,tratamentul aplicat pacientului și rezultatele obținute in urma tratamentelor efectuate.

Un pacient este repartizat unui anumit medic care coordoneaza toate investigațiile și tratamentele aplicate pacientului,însă acesta poate solicita și altor colegi să examineze pacientul său.

În plus, sunt păstrate informaţii despre toate internarile pe care le-a avut fiecare pacient în parte, si toate tratamentele care i-au fost aplicate cu succes pe parcursul timpului,în această instituție. În baza de date mai apar şi medicamentele care trebuiesc administrate pacientului si reteta eliberata de medicul specialist care se ocupa de pacientul respectiv.

Spitalul nostru are o vechime de peste 20 de ani în domeniul sănătății publice. Dispunem de aparatură medicală de ultimă generație, disponibilă în fiecare specialitate (oncologie, radiologie, pediatrie, stomatologie, etc). Ţelul nostru este de a dezvolta şi implementa sisteme informatice care să asigure îmbunătăţirea serviciilor pe care le oferă spitalul nostru, prin creşterea eficienţei şi a transparenţei proceselor informaţionale ale acestora.

Scopul bazei de date este sa fie sortate retetele, sa se gestioneze medicamentele din stoc si sa se aiba o legatura a doctorilor care au eliberat o reteta si care au tratat un bolnav. In fiecare tabela din baza de date se tine evidenta acestor detalii, iar prin relatiile dintre ele se poate usor depista traseul dorit.

Obiectivele bazei de date sunt:

  • Sa creeze o baza de date capabila sa inregistreze un flux mare de informatii si sa gestioneze aceste informatii in timp util;
  • Sa tina o evident completa a unui spital;
  • Sa minimizeze timpul alocat cautarii unor informatii despre retetele eliberate si alte medicamente prescrise;

In plus, se urmareste crearea unei baze de date puternice pentru:

  • Marirea eficientei de munca
  • Simplificare misiunii pacientului
  • Stocarea informatiilor importante despre nevoile spitalului.