Salon infrumusetare


Cererea a fost trimisă. Vom face update la video cât mai curând posibil.
Cere video cu proiectul

Descrierea proiectului

Atestatul are ca tema gestiunea datelor intru-un salon de infrumusetare. Acest proiect realizat in Oracle are 22 de pagini realizate in Word si 21 de slide-uri in Powerpoint. Atestatul contine notiuni fundamentale de baze de date, descrierea lucrarii, diagrama ERD initiala si diagrama ERD finala, Entitati, Atribute, Relatii, Maparea relatiilor, Reguli procedurale, Codul SQL pentru tabele, Concluzii si Bibliografie. De asemenea acest proiect are in componenta si fisierul SQL pentru generarea tabelelor (6 entitati) in contul Oracle si Aplicatia Oracle aferenta. Scenariul proiectului este urmatorul:

Trebuie sa proiectati o baza de date pentru un salon de infrumusetare. Pentru o gestiune mai buna a datelor, s-a decis că toate informațiile legate de activitatea aceasta trebuie să fie gestionate cu ajutorul unei baze de date.

Prima sarcină este organizarea informațiilor despre toate categoriile de servicii care trebuiesc realizate (coafura, manichiura, pedichiura, machiaj profesional, unghii false, etc). Baza de date memoreaza informatiile despre servicii si categoriile in care aceste servicii se incadreaza. Fiecare categorie are o denumire unica. Pentru fiecare fiecare tip de serviciu oferit, se cunosc detalii si pretul pentru manopera.

Fiecare serviciu oferit are atribuit un identificator unic, o denumire, si o anumita descriere. In baza de date se pastreaza si detalii privind registrul de manopere realizate deja, si fiecare factura trebuie trecuta in baza de date, pentru o evidenta mai buna a incasarilor.

De exemplu, pe o singura factura pot fi trecute mai multe coafuri, mai multe manichiuri, etc.

  • Domeniu: Proiectarea si implementarea bazelor de date in SGBD Oracle
  • Algoritmi: sortare,cautare,filtrare,interogare,clasificare,codificare,calcule.
  • Date despre entitati principale: Servicii de infrumuetare organizate pe tipuri, angajati, clienti, facturi, incasari.
  • Actiuni: evidenta serviciilor oferite, evidenta clientilor, tipuri, stabilirea situatiei incasarilor.